Achizitor junior

Grupul Agricover are 19 ani de activitate pe piața locală și un model de business care ne permite să fim singurul furnizor de soluții complete pentru agricultura din România. Dedicându-ne în întregime agribusiness-ului, am clădit un Grup de companii capabil a pune la dispoziția fermierilor și industriei procesatoare nu numai produse, ci și toate serviciile de care aceștia au nevoie pentru a desfășura o agricultură modernă și profitabilă. Grupul Agricover s-a dezvoltat în jurul dorinței de a deveni partenerul preferat al fermierilor și industriei procesatoare, și totodată cel mai important furnizor de soluții integrate în domeniul agricol din Europa de Sud-Est.

Pentru sediul nostru central din Pipera, căutăm un Achizitor Junior responsabil şi entuziast, dornic să se alăture echipei noastre.

Responsabilităţi

  • Are un rol activ în achiziționarea eficientă de produse și servicii (mobilier, papetărie și consumabile, consumabile auto, piese schimb, combustibili, diverse);
  • Asigură implementarea condițiilor contractuale agreate cu furnizorii;
  • Se implică în procesul de analiză a pieței și a furnizorilor (actuali și potențiali), comparații de prețuri, evaluări calitative ale serviciilor și produselor contractate;
  • Se informează permanent asupra promoțiilor acordate de către furnizorii/producătorii materialelor, semifabricatelor, produselor, serviciilor stabilite pentru achiziție pe categorii de produse (discounturi, bonusuri, etc);
  • Elaborează rapoarte și analize periodice (lunare, trimestriale, anuale) ale activității și cheltuielior de achiziție;
  • Informează solicitanții achizițiilor/ responsabilii de buget și urmărește proiectele de achiziție care îi revin;
  • Verifică calitatea produselor și serviciilor achiziționate;
  • Organizează recepțiile, verifică situația recepțiilor conform documentelor de livrare și urmărește înregistrarea în sistem a acestora;
  • Organizează evidența comenzilor interne, a aprobărilor necesare demarării achiziției și a comenzilor către furnizori;
  • Rezolvă cu furnizorii situațiile în care apar la recepție diferențe cantitative și calitative față de comanda lansată;
  • Asigură concordanța dintre cerințele solicitantului intern și produsul/ serviciul livrat;
  • Inițiază și urmărește comenzile de achiziții;
  • Pregătește și trimite cereri de ofertă către furnizori, analizează ofertele;
  • Urmărește și verifică conformitatea facturilor pentru produsele comandate;
  • Respectă politicile de achiziție stabilite la nivel de companie;
  • Operează în sistemul informatic al companiei.

Cerinţe

  • Studii superioare (finalizate sau în curs);
  • Experiența pe o poziție similară – constituie un avantaj;
  • Cunoaștere bună a MS Office;  SAP – reprezintă un avantaj;
  • Responsabilitate, spirit de inițiativă, integritate, lucru în echipă și organizare;
  • Acurateţe în modul de lucru, rigurozitate, atenţie la detalii.

Raportează către: Manager Administrativ

Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de Agricover în scopul recrutării de personal, având ca temei interesul său legitim de a angaja candidați care să corespundă abilităților personale și profesionale stabilite de acesta. Termenul de păstrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului considerăm ca ați luat la cunoștința de informațiile comunicate anterior.

Vă aducem la cunoștință că în orice moment vă puteți retrage consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa recrutare@agricover.ro. Vom lua în considerare orice solicitări sau plângeri pe care le primim și vă vom transmite un răspuns în timp util. Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, puteți înainta plângerea către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România.