Administrator Rețea – Agricover Buzău

Pentru sediul nostru din Buzău căutăm un Administrator Rețea competent și motivat să se alăture echipei noastre.

Responsibilități:

Service si suport

  • Instalarea, configurarea și mentenanța sistemelor de lucru din societate (laptopuri, desktopuri, imprimante) servere & stații UPS;
  • Configurarea și întreținerea serverului de e-mail;
  • Configurarea conexiunilor internet (cablu, wireless, cdma, gprs, edge, 3G);
  • Suport  și mentenanța pentru softurile ce rulează în companie: Microsoft Office, Mail, programe de legislație, e-banking, programe de raportare obligatorii (administrație financiară, șomaj etc), Corel, Frontpage, programe salarii etc.;
  • Investigarea și rezolvarea incidentelor ce pot apărea în rețea;
  • Furnizarea de suport tehnic pentru rețeaua locală și pentru sisteme (asamblare, diagnostic, configurare, întreținere și instalare soft);
  • Configurare și administrare server Domain Controller(creare useri, administrare politici de grup, administrare drepturi utilizatori rețea, servicii DNS, DHCP, WINS);
  • Configurare și administrare SQL 2008 R2 (politici de restore backup și mentenență);
  • Gestionează primirea/predarea echipamentelor IT de la/către  furnizori și salariații Agricover;

Politici IT

  • Suport în implementarea unei politici de securitate IT și respectarea ei; setarea parolelor de acces;
  • Respectarea și contribuția la politicile IT ale companiei cum ar fi: Politica de securitate, Planul de disaster recovery, Planul de Business continuity;

Cerinţe

  • Experiență minim 2 ani pe un post similar;
  • Baze de date: MS SQL Server (2005 de preferință);
  • Microsoft Office (Word, Excel, Visio, Project) – 2000, 2003; 2007; 2010;
  • Sisteme de operare – Windows inclusiv windows2012 server – nivel avansat;
  • Arhitectură Rețele (LAN/WAN) – nivel avansat;
  • Cunoștințe despre o gamă largă de periferice (imprimante, scannere, PDA, medii de stocare, etc);
  • Cunoștințe avansate de arhitectură hard – tehnică de calcul;
  • Capacitate de decizie şi bune abilităţi de comunicare;
  • Organizare și orientare către soluții;
  • Initiațivă, responsabilitate, integritate, lucru în echipă și organizare.

Raportează către: Manager IT.