Administrator Sistem CRM – Agricover Voluntari

Pentru sediul nostru central căutăm un Administrator Sistem CRM competent și motivat să se alăture echipei noastre. Scopul poziției vizează asigurarea managementului de proiect și suportului pentru pentru implementarea diverselor  aplicații software la nivel de companie, atât față de clientul intern cât și față de vendori ; realizarea de politici, fluxuri, manuale conform proiectelor în curs; furnizarea programelor de training, la cerere, departamentelor care solicită acest lucru.

Responsibilități:

  • Asigură management de proiect pentru implementarea Dynamics CRM pentru a fi pe deplin compatibil cu procesul de afaceri;
  • Asigură integrarea soluției CRM cu alte sisteme (ex SAP);
  • Participă la executarea și documentarea testelor necesare pentru a se asigura că aplicația îndeplinește cerințele;
  • Oferă asistență în integrarea componentelor aplicației;
  • Colaborează strâns cu echipa de proiect și utilizatorii pentru respectarea cerințelor stabilite;
  • Supervizează dezvoltarea, suportul și maintenance-ul pentru software-ul pe care îl administrează;
  • Efectuează training intern – periodic și la cerere; la finalul perioadelor de training întocmește rapoarte, fișe de evaluare și feedback;
  • Oferă suport în definirea necesităților de noi rapoarte și în testarea rapoartelor noi dezvoltate;
  • Oferă suport angajaților companiei în definirea cerințelor de modificare a software-ului administrat;
  • Formalizează cerințele de modificare a software-ului pentru trasmiterea către imlementatorul / implementatorii extern(i) sau pentru dezvoltatorul intern și asigură relația cu acesta până la OK-ul final al utilizatorului asupra modificărilor;
  • Dezvoltă manuale de utilizare pentru sistemele folosite și updatarea lor;
  • Dezvoltă și menține workflow-urile pentru sistem;
  • Implementează politicile de securitate pentru software-ul administrat;
  • Contribuie la crearea politicilor IT ale companiei.

Cerinţe

  • Studii superioare de specialitate (ASE Facultatea de Cibernetica, Statistică și Informatica Economică) sau alte studii in echivalent (certificări, atestate, etc.);
  • Master în specialitatea Sisteme Informatice pentru Managementul Proceselor Economice reprezintă avantaj;
  • Experiență minim 5 ani pe un post similar;
  • Experiență în implementarea de CRM;
  • Cunoștințe de Analiză de sistem;
  • Baze de date: MS SQL Server, Oracle;
  • Raportare: Reporting Services / T-SQL;
  • Microsoft Office (Word, Excel, Visio, Project) – 2000, 2003;
  • Cunoștințe SAP (reprezinta avantaj);
  • Capacitate de decizie şi bune abilităţi de comunicare;
  • Organizare și orientare către soluții, initiațivă, responsabilitate, integritate, lucru în echipa și organizare.

Raportează către: Manager IT.