Asistent Departament Comercial – AgriFood

Pentru Unitatea de Procesare Carne de la Niculești-Periș căutăm un Asistent Departament Comercial entuziast, serios și dornic să se alăture echipei noastre. Abatorul procesează săptămânal peste 8.500 de capete (porc) și are o echipa de peste 300 de oameni. Unitatea de producție face parte din grupul Agricover din 2015, grup românesc cu 18 ani de activitate în agricultură și zootehnie.

Responsabilități

  • Preia extrasele de la bănci și verifică cu hiper marketurile (HM) desfășuratoarele de plată;
  • Preia comenzi în concordanța cu standardele companiei pentru clienții alocați;
  • Introduce comenzi în sistem pentru clienții alocați;
  • Menține permanent contactul cu departamentele de contabilitate ale clienților și ale companiei pentru identificarea problemelor legate de plata facturilor (ex. înștiințări de diferență preț – cantitate) și rezolvarea acestora (ex. confruntarea înștiintărilor de diferență cu facturile și avizele de marfă Agricover);
  • Colaborează cu departamentele interne și ale clienților implicate în soluționarea facturilor/plăților și altor documente relevante, astfel încât relația comercială să decurgă fluid;
  • Raportează imediat superiorului orice plângere, sugestie sau dorință din partea unui client;
  • Remediază în cel mai scurt timp orice problemă semnalată de oricare dintre clienți, respectând procedurile interne și indicațiile superiorului;
  • Întocmește rapoarte periodice sau la solicitarea expresă a managementului folosind instrumentele puse la dispoziție de companie;
  • Întroduce în sistem orice modificare legate de condițiile contractuale ale clienților alocați (ex. Modificare condiții de plată sau livrare) conform contractelor anuale și/sau înțelegerilor comerciale;
  • Întroduce în sistem toate promoțiile OFF invoice aferente clienților stabiliți;
  • Întroduce în sistem planul de promoții convenite cu clienții;
  • Se asigură că se respectă planificarea livrarilor;
  • Actualizează în sistem listele cu produse listate pentru clienții alocați;
  • Verifică comenzile fără rezervare din sistem și urmărește soluționarea acestora;
  • Realizează geocodarea clienților de tip IKA și magazinele acestora nou deschise;
  • Realizează toată formularistica în relația cu conturile alocate: produse noi listate, fișe logistice, formulare promoție, formulare reviste, etc.
  • Răspunde de realizarea corect și în timp a tuturor activităților suport ce contribuie la dezvoltarea clienților;
  • Realizează calculul OFF-invoice-ului și îl supune aprobarii KAM-ului;
  • Implicare activă în comunicare cu conturile, la coordonarea KAM-ului;
  • Este responsabil, alături de KAM, de rezultatele conturilor alocate;
  • Realizează analize și rapoarte în concordanță cu cererile KAM-ului sau managementului senior.

Cerințe

  • Studii superioare, preferabil economice;
  • Minim 2 ani pe o poziție similară ;
  • Capacitate de interpretare a analizelor realizate;
  • Cunoştinţe avansate MS Office;
  • Abilități foarte bune de excel (nivel avansat);
  • Gândire analitică și atenție sporită la detalii;
  • Excelente abilități interpersonale: tact, diplomație, răbdare, confidențialitate, integritate;
  • Abilități dezvoltate de comunicare;
  • Spirit de inițiativă și bune abilități numerice.

Raportează către : Director Comercial