Coordonator Regional Retail – Magazine Proprii – Abator Periș

Pentru Unitatea de Procesare Carne de la NiculeștiPeriș căutam Coordonator Regional Retail entuziast, serios şi dornic să se alăture echipei noastre. Viitorul coordonator va gestiona activitatea a 10  magazine proprii (măcelării) din București și Ilfov.

Responsabilități:

  • Coordonează și sprijină dezvoltarea echipei alocate: 40 de oameni;
  • Asigură eficiența maximă a activității: rezultate, mod de lucru, nivel relațional, gestionare client;
  • Participă activ la implementarea strategiei de vânzări pentru magazinele proprii;
  • Asigură realizarea obiectivelor de vânzări;
  • Sprijină realizarea obiectivelor echipei alocate, orizontul de timp alocat atingerii lor și resursele necesare;
  • Este responsabil de:
  1. – respectarea bugetului de cheltuieli aferent alocat pentru realizarea obiectivelor;
  2. – respectarea termenilor contractuali agreați cu partenerii;
  3. – listarea portofoliului de produse cu scopul obținerii unui nivel maxim de profitabilitate;
  4. – implementarea termenilor contractuali pâna la nivel operațional;
  5. implementarea programelor de marketing și trade marketing specifice;
  6. buna relaționare la nivel operațional cu reprezentanții partenerilor;
  • Asigură implementarea acțiunilor de trade marketing specifice;
  • Este la curent cu tendințele din piață și le valorifică pentru dezvoltarea afacerii;
  • Analizează și transmite informații periodice despre concurență (modificări de preț, programe de trade marketing sau alte activități ce pot influența vânzările companiei);
  • Implementează și monitorizează cerințele departamentului Calitate, Regulile de bune practici și igienă (GMP și GHP);
  • Implementează si monitorizează întocmirea registrelor de contabilitate primara și predarea acestora către departament în timpul stabilit;
  • Asigură echipamentele necesare desfășurării activității;
  • Responsabil de gestiunea mijloacelor fixe;
  • Instruiește personalul și asigură condițiile pentru instruire;
  • Gestionează eficient problemele apărute și ia decizii in timp util;
  • Asigură nivelul de comunicare optim intern (interdepartamental) și extern (comunicarea cu partenerii);
  • Dezvoltă și întreține relații armonioase și constructive în cadrul echipei.

Cerințe

  • Studii superioare;
  • Experiență relevantă în coordonare magazine de minim 2 ani;
  • Expunere în domeniul alimentar (carne) presupune un avantaj;
  • Abilități dezvoltate de comunicare, analiză și interpretare informații;
  • Înțelegere, cunoaștere și aplicare aspecte legislative din domeniul de activitate;
  • Utilizare tehnologie informatică;
  • Inițiativă, responsabilitate, integritate, lucru în echipă și organizare;
  • Permis Categoria B.