Inspector Subscriitor – Agricover Broker de Asigurare (Buzău)

Pentru divizia Agricover Broker de Asigurare căutam un Inspector Subscriitor competent şi dornic să se alăture echipei noastre.

Responsabilităţi

  • Suport pentru echipa de vânzări prin identificarea celor mai bune soluții de asigurare;
  • Obținerea ofertelor de asigurare de la Asiguratori și transmiterea  acestora către echipa de  vânzări, adaptate la nevoile și cerințele clienților;
  • Elaborarea, analiza și centralizarea ofertelor;
  • Verificarea subscrierii riscurilor și a întocmirii contractelor de asigurare încheiate;
  • Cunoașterea foarte bună a produselor de asigurare;
  • Negocierea și încheierea contractelor și a polițelor de asigurare cu clienții, de fiecare dată când este cazul;
  • Efectuarea inspecțiilor de risc, constatarea și evaluarea daunelor cu acordul societăților de asigurare (dacă este cazul);
  • Colaborarea cu celelalte divizii ale grupului Agricover pentru realizarea planului de cross-selling;
  • Întocmirea deconturilor de primă și urmărirea încasărilor;
  • Participarea la realizarea și implementarea politicii și strategiei de vânzări și marketing;
  • Coordonarea proiectelor de vânzare specifice și propunerea metodelor și procedurilor de creștere a performanței;
  • Urmărirea scadențelor ratelor aferente polițelor emise;
  • Transmiterea deconturilor de primă aferente ratelor scadente către clienți;
  • Ținerea evidenței încasării ratelor de asigurare aferente contractelor în vigoare conform deconturilor transmise;
  • Întocmirea și transmiterea centralizată a situației polițelor neîncasate;
  • Transmiterea corespondenței către Asiguratori și Asigurați;
  • Pregătirea și prezentarea rapoartelor solicitate de management.

Cerinţe

  • Studii superioare;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul vânzărilor;
  • Cunoştinţe avansate de utilizare a calculatorului (MS Office: Excel, Word, PPT);
  • Limbă Engleză – nivel mediu;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Excelente abilități de comunicare și negociere;
  • Abilități dezvoltate de culegere, analiză și interpretare informații;
  • Cunoșterea definițiilor, standardelor și reglementărilor specifice domeniului de activitate;
  • Inițiativă, responsabilitate, integritate, lucru în echipă și organizare.