Manager Planificare – AgriBusiness Bucuresti

Grupul Agricover are 19 ani de activitate pe piața locală și un model de business care ne permite să fim singurul furnizor de soluții complete pentru agricultura din România. Dedicându-ne în întregime agribusiness-ului, am clădit un Grup de companii capabil a pune la dispoziția fermierilor și industriei procesatoare nu numai produse, ci și toate serviciile de care aceștia au nevoie pentru a desfășura o agricultură modernă și profitabilă.

Începând din 2017, un investitor puternic și strategic în Grupul Agricover este BERD, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare. Această alianță ne permite să devenim un jucător european competitiv, bine guvernat, complet, rezistent și integrat.

Grupul Agricover are trei entități: Agricover SA, Agricover IFN și Abatorul Periș SA. Numărul de angajați din grup este de 1000, cu o cifră de afaceri de 700 de milioane EUR. Divizia Agribusiness, reprezentată de Agricover SA, include distribuția inputurilor agricole și comercializarea cerealelor.

Căutăm un Manager Planificare Inputuri Agricole (Semințe, Pesticide si Îngrășăminte) competent și motivat să se alăture echipei noastre.

Responsabilități:

  • Participa la procesul de bugetare al companiei;
  • Contribuie la intocmirea planului de achiziții de marfa de la furnizori conform sezonalitatii vanzarilor;
  • Implementeaza planul de achizitii (conform buget si a contractelor de achizitie de marfa de la furnizori), inregistrează în sistem previziunile aferente planului de achiziții;
  • In functie de previziunile de vanzare asigura repartizarea optima a stocurilor intre depozitul central si depozitele regionale;
  • Urmărește volumele realizate vs. cele bugetate și ajustează constant planul de achiziții, pentru a preveni cazurile de rupere de stoc sau supra-stoc;
  • Transmite către departamentul de logistică volumele planificate la nivel de lună, locație, produs, cantitate;
  • Menține nivelul stoc la nivelul agreat prin buget;
  • Participă activ la dezvoltarea sistemului în vederea simplificării și automatizării proceselor de lucru din cadrul departamentului;
  • Coordoneaza activitatea echipei de planning si urmărește realizarea obiectivelor echipei.

Cerințe:

  • Experiență minim 5 ani pe o poziție similară;
  • Studii superioare;
  • Cunostințe planificare achiziții – SAP;
  • Cunoștinte MS Office;
  • Managementul relatiei cu furnizorii externi si clientii interni;
  • Persoană dinamică cu abilități de comunicare;
  • Integritate, atenție concentrată și distributivă;
  • Inițiativă, memorie vizuală, spirit organizatoric;
  • Promptitudine și seriozitate;
  • Limba engleză.

Raportează către Directorul Operational al companiei.

Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de Agricover în scopul recrutării de personal, având ca temei interesul său legitim de a angaja candidați care să corespundă abilităților personale și profesionale stabilite de acesta. Termenul de păstrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului considerăm ca ați luat la cunoștința de informațiile comunicate anterior.

Vă aducem la cunoștință că în orice moment vă puteți retrage consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa recrutare@agricover.ro. Vom lua în considerare orice solicitări sau plângeri pe care le primim și vă vom transmite un răspuns în timp util. Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, puteți înainta plângerea către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România.