Manager Regional Nord-Vest – Agricover DSF

Căutăm un Manager Regional Vânzări talentat și entuziast, dornic să se alăture echipei noastre și să gestioneze activitatea de vânzări inputuri în regiunea Nord-Vest (Bihor, Satu Mare, Sălaj, Maramureș).

Managerul Regional este responsabil pentru gestionarea relației cu fermierii și pentru elaborarea și implementarea planurilor de dezvoltare a afacerii Agricover cu aceștia în regiunea arondată. Se specializează în vânzarea de inputuri care include produse pentru inițierea recoltelor, nutriția și protecția recoltelor, tratamentul semințelor.

Responsabilități

  • Propune și implementează planul de afaceri al regiunii pe care o coordonează în conformitate cu strategia firmei;
  • Propune și implementează planul de vânzări al regiunii precum și obiectivele echipei din subordine (vânzări inputuri, clienți noi, recuperare, etc);
  • Răspunde de organizarea și coordonarea echipei de vânzări din subordine și de îndeplinirea obiectivelor pe regiune;
  • Urmărește și răspunde de derularea contractelor de vânzări încheiate în cadrul regiunii;
  • Urmărește modificările și completările Bazei de date cu fermierii din zona de activitate;
  • Întocmește periodic rapoarte privind activitatea Regiunii pe care o conduce și le prezintă Directorului Zonal;
  • Coordonează angajații din subordine și se preocupă permanent de perfecționarea profesională a acestora;
  • Planifică zilnic împreună cu fiecare membru al echipei activitatea pe care acesta urmează să o desfășoare;
  • Identifică și propune oportunități de creștere;
  • Urmărește profitabilitatea / produs, marja, politica de discounturi;
  • Organizează întâlniri cu fermierii din zonă;
  • Se sincronizează cu celelalte departamente interne în vederea atingerii obiectivelor de afacere specifice regiunii în care acționează.

Cerințe

  • Studii universitare (studii agronomice sau în domeniul chimic – prezintă avantaj);
  • + 7 ani experiență în vânzări;
  • + 2 ani experiență managerială;
  • Experiență în vânzare de inputuri pt agricultură – prezintă un avantaj;
  • Cursuri de perfecționare: vânzare, negociere, excel, territory/account management, FNF;
  • Excelente abilități de coordonare echipă, comunicare și negociere, vânzare și negociere;
  • Abilități dezvoltate de culegere analiză și interpretare informații, utilizare tehnologie informatică, înțelegere, cunoaștere și aplicare aspecte legislative din domeniul de activitate;
  • Cunoșterea definițiilor, standardelor și reglementărilor specifice domeniului de activitate;
  • Inițiativă, responsabilitate, integritate, lucru în echipa și organizare;
  • Cunoștințe de utilizare a calculatorului (MS Office);
  • Limba Engleză;