Manageri Regionali Budesti si Dobrogea

Directorul Regional este responsabil pentru gestionarea relatiei cu fermierii si pentru elaborarea si implementarea planurilor de dezvoltare a afacerii Agricover cu acestia in regiunea arondata. Se specializeaza in vanzarea de inputuri care include produse pentru initierea recoltelor, nutritia si protectia recoltelor, tratamentul semintelor.

Rolul principal al Directorului Regional este acela de a dezvolta relatii solide si de durata cu fermierii sprijinidu-i pentru obtinerea unor recolte de calitate intr-o maniera eficienta din punct de vedere al costurilor. DR are responsabilitatea de a ajuta fermierii sa prospere utilizand produsele si serviciile oferite de Agricover. Prin dezvoltarea relatiei cu fermierii si prin rezolvarea probelemelor acestora, DR identifica noi oportunitati de afaceri pentru Agricover, in Regiunea pe care o are in responsabilitate.

Cautam 2 Directori Regionali Vanzari talentati si entuziasti, dornici sa se alature echipei noastre si sa gestioneze activitatea de vanzari inputuri in regiunea Budesti si Dobrogea.

 

Responsabilitati

  • Propune si implementeaza planul de afaceri al regiunii pe care o coordoneaza in conformitate cu strategia firmei;
  • Propune si implementeaza planul de vanzari al regiunii precum si obiectivele echipei din subordine (vanzari inputuri, clienti noi, recuperare, etc);
  • Raspunde de organizarea si coordonarea echipei de vanzari din subordine si de indeplinirea obiectivelor pe regiune;
  • Urmareste si raspunde de derularea contractelor de vanzari incheiate in cadrul regiunii;
  • Urmareste modificarile si completarile Bazei de date cu fermierii din zona de activitate;
  • Intocmeste periodic rapoarte privind activitatea Regiunii pe care o conduce si le prezinta Directorului de Divizie;
  • Coordoneaza angajatii din subordine si se preocupa permanent de perfectionarea profesionala a acestora;
  • Planifica zilnic impreuna cu fiecare membru al echipei activitatea pe care acesta urmeaza sa o desfasoare;
  • Identifica si propune oportunitati de crestere;
  • Urmareste profitabilitatea / produs, marja, politica de discounturi;
  • Organizeaza intalniri cu fermierii din zona;
  • Se sincronizeaza cu celelalte departamente interne in vederea atingerii obiectivelor de afacere specifice regiunii in care actioneaza.

Cerinte

  • Studii universitare (studii agronomice sau in domeniul chimic – prezinta avantaj);
  • + 7 ani experienta in vanzari;
  • + 2 ani experienta manageriala;
  • Experienta in vanzare de inputuri pt agricultura – prezinta un avantaj;
  • Cursuri de perfectionare: vanzare, negociere, excel, territory/account management, FNF;
  • Excelente abilitati de coordonare echipa, comunicare si negociere, vanzare si negociere;
  • Abilitati dezvoltate de culegere analiza si interpretare informatii, utilizare tehnologie informatica, intelegere, cunoastere si aplicare aspecte legislative din domeniul de activitate;
  • Cunosterea definitiilor, standardelor si reglementarilor specifice domeniului de activitate;
  • Initiativa, responsabilitate, integritate, lucru in echipa si organizare;
  • Cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Office);
  • Limba Engleza;
  • Permis de conducere categoria B.