Accounting Manager

Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.

Poziția de Accounting Manager ți se potrivește dacă ai:

  • Interes confirmat pentru domeniul financiar-contabil;
  • + 3/5 ani experiență pe o poziție similară;
  • Studii superioare financiare;
  • Cunoaștere foarte bună a MS Office, Charisma;
  • Competențe dezvoltate de management echipă/activitate;
  • Flexibilitate, claritate, concizie, organizare;
  • Atenție la detalii și atitudine foarte prietenoasă față de cifre și date;
  • Integritate și o înclinație confirmată pentru norme și proceduri.

Responsabilitățile tale sunt:

  • Planifică, organizează, coordonează și monitorizează activitatea departamentului contabilitate.
  • Coordonează, supervizează și susține dezvoltarea echipei contabile.
  • Urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluarii patrimoniului.
  • Participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de inventariere patrimoniu.
  • Verifică declarațiile privind obligațiile de plată la bugetul de stat, a deconturilor de TVA.
  • Verifică notele contabile, face analiza conturi și închidere lunară balanțe de verificare.
  • Realizează reconcilieri operațional/contabilitate.
  • Calculează provizioanele de risc de credit conform normelor interne și BNR.
  • Este responsabil pentru închiderile de lună.
  • Este reponsabil pentru raportarile BNR și cele statutare.
  • Întocmește/verifică declarații, notificări, raportări BNR.
  • Coordonează și participă la lucrările de audit statutar.
  • Definește, implementează și actualizează fluxurile și procedurile contabile.
  • Implementează și asigură la nivelul departamentului conformitate cu regulile de control intern.
  • Participă la redactarea și actualizarea dosarulului prețurilor de transfer.
  • Asistă și reprezintă departamentul în relațiile cu terții.

Întreaga echipă de finanțare te încurajează permanent să te implici în:

  • Participarea la activitățile de parametrare și dezvoltări informatice legate de aplicația de gestiune;
  • Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții;
  • Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor departamentului, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.

Raportează către: Director Financiar Agricover Credit IFN