Asistent recepție documente financiare

Nivel carieră:

Entry (<2 ani)

Tip job:

Full time

Locație job:

Voluntari, IF

Poziția de Asistent recepție documente financiare ți se potrivește dacă:

  • Ești la început de drum și vrei să descoperi domeniul financiar;
  • Îți plac detaliile și îți place să lucrezi în echipă;
  • Ai spirit practic și comunici deschis și coerent;
  • Deții cunoștințe de Microsoft Office;
  • Ai o atitudine suportivă și prietenoasă față de cifre, date și documente;
  • Ai studii medii sau superioare;
  • Îți place să îți desfășori activitatea într-un mediu organizat și dinamic.

 

Responsabilitățile rolului vizează:

  • Recepția, verificarea și înregistrarea dosarelor juridice ale clienților (ce conțin contracte de credit, ipoteci mobiliare și/sau imobiliare, bilete la ordin etc.);
  • Cooperarea cu consilierii clientelă din sucursale în vederea completării dosarului juridic al clientului;
  • Efectuarea operațiunilor de arhivare fizică și electronică a documentelor ce constituie dosarul juridic al clientului;
  • Înregistrarea și gestionarea fluxului de documente ce constituie dosarul juridic al clientului in relatia cu Departamentul Juridic/Serviciul Colectare Amiabilă/ Serviciul Recuperare Juridică;
  • Înregistrarea și gestionarea arhivei fizice interne și colaborarea cu depozitarul arhivei externalizate.

 

Întreaga echipă de finanțare te încurajează permanent să te implici în:

  • Participarea la activitățile de parametrare și dezvoltări informatice legate de aplicația de gestiune a documentelor ce constituie dosarul juridic al clientului;
  • Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții;
  • Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor departamentului, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.

 

Raportează către: Coordonator Analiză Financiară