Asistent recepție documente financiare
Nivel carieră:
Entry (<2 ani)
Tip job:Full time
Locație job:Voluntari, IF
Poziția de Asistent recepție documente financiare ți se potrivește dacă:
- Ești la început de drum și vrei să descoperi domeniul financiar;
- Îți plac detaliile și îți place să lucrezi în echipă;
- Ai spirit practic și comunici deschis și coerent;
- Deții cunoștințe de Microsoft Office;
- Ai o atitudine suportivă și prietenoasă față de cifre, date și documente;
- Ai studii medii sau superioare;
- Îți place să îți desfășori activitatea într-un mediu organizat și dinamic.
Responsabilitățile rolului vizează:
- Recepția, verificarea și înregistrarea dosarelor juridice ale clienților (ce conțin contracte de credit, ipoteci mobiliare și/sau imobiliare, bilete la ordin etc.);
- Cooperarea cu consilierii clientelă din sucursale în vederea completării dosarului juridic al clientului;
- Efectuarea operațiunilor de arhivare fizică și electronică a documentelor ce constituie dosarul juridic al clientului;
- Înregistrarea și gestionarea fluxului de documente ce constituie dosarul juridic al clientului in relatia cu Departamentul Juridic/Serviciul Colectare Amiabilă/ Serviciul Recuperare Juridică;
- Înregistrarea și gestionarea arhivei fizice interne și colaborarea cu depozitarul arhivei externalizate.
Întreaga echipă de finanțare te încurajează permanent să te implici în:
- Participarea la activitățile de parametrare și dezvoltări informatice legate de aplicația de gestiune a documentelor ce constituie dosarul juridic al clientului;
- Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții;
- Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor departamentului, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.
Raportează către: Coordonator Analiză Financiară