Asistent Suport Vanzari

Nivel carieră:

Entry (<2 ani), Middle (2-5 ani)

Tip job:

Full time

Locație job:

București

Rolul presupune sprijinirea activității din departamentul Managementul Categoriilor, prin gestionarea relației cu departamentul Comercial, colaborarea cu colegii din Operațional și menținerea legăturii cu producătorii și furnizorii.

Responsabilitățile rolului:

  • Furnizarea de informații corecte și complete forței de vânzări via email și telefon: stocuri, produse, cantități achiziționate, disponibilitate materiale, etc.;
  • Colaborarea cu departamentul Operațional pentru detalii despre termenele de livrare ale produselor, recepțiile de marfă, retururi;
  • Menținerea legăturii cu furnizorii pentru informații despre disponibilitatea produselor, follow-up livrări, solicitare de documente (avize, certificate de omologare, date logistice, etc.);
  • Procesarea rapoartelor zilnice și dezvoltarea rapoartelor noi, pe măsura nevoilor apărute;
  • Îndeplinirea responsabilităților administrative ce țin de gestionarea contractelor, anexelor și a altor documente comerciale.

 

Cerințe:

  • Interes de dezvoltare în domeniu;
  • Experiență pe o poziție similară;
  • Studii universitare;
  • MS Office (Excel, baze de date) și rapoarte;
  • Gândire analitică, claritate, concizie;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
  • Integritate și receptivitate;
  • Atitudine prietenoasă și politicoasă;
  • Initiativă, responsabilitate, lucru în echipă;
  • Viteză de reacție și abilități de organizare;
  • Cunoștințe SAP – pot constitui avantaj.

Raportează către: Director Categorie