Ofițer Administrare Credite

Nivel carieră:

Middle (2-5 ani), Senior (> 5 ani)

Tip job:

Full time

Locație job:

București

Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.

Poziția de Ofițer Administrare Credite ți se potrivește dacă:

  • îți place să lucrezi în domeniul financiar având o atitudine suportivă și prietenoasă față de cifre, date și documente;
  • îți place să îți desfășori activitatea într-un mediu organizat, în cadrul unei echipe dinamice și proactive;
  • ai spirit practic și comunici deschis și eficient;
  • deții cunoștințe de Microsoft Office;
  • ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic.

Ca Ofițer Administrare Credite ai următoarele responsabilități:

  • Preiei solicitările de utilizare credite primite de la fermieri;
  • Verifici disponibilitatea plafonului pe produs financiar și client și înregistrezi utilizările de credite în sistemul de gestiune;    
  • Ordonanțezi cererea de tragere către Departamentul Trezorerie;
  • Analizezi și deblochezi comenzile de livrare input-uri agricole vândute de Agricover Distribution SA prin finanțare Agricover Credit IFN;
  • Oferi feedback echipelor comerciale ale Agricover Credit IFN și/sau Agricover Distribution SA referitor la stadiul  solicitărilor de utilizare credite și/sau a comenzilor prin finanțare;

Întreaga echipă de finanțare te încurajează permanent să te implici în:

  • Participarea la activitățile de parametrare și dezvoltări informatice legate de aplicația de gestiune;
  • Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții;
  • Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor departamentului, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.

Raportează către: Director Operațional