Ofițer Administrare Credite
Nivel carieră:
Middle (2-5 ani), Senior (> 5 ani)
Tip job:Full time
Locație job:București
Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.
Poziția de Ofițer Administrare Credite ți se potrivește dacă:
- îți place să lucrezi în domeniul financiar având o atitudine suportivă și prietenoasă față de cifre, date și documente;
- îți place să îți desfășori activitatea într-un mediu organizat, în cadrul unei echipe dinamice și proactive;
- ai spirit practic și comunici deschis și eficient;
- deții cunoștințe de Microsoft Office;
- ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic.
Ca Ofițer Administrare Credite ai următoarele responsabilități:
- Preiei solicitările de utilizare credite primite de la fermieri;
- Verifici disponibilitatea plafonului pe produs financiar și client și înregistrezi utilizările de credite în sistemul de gestiune;
- Ordonanțezi cererea de tragere către Departamentul Trezorerie;
- Analizezi și deblochezi comenzile de livrare input-uri agricole vândute de Agricover Distribution SA prin finanțare Agricover Credit IFN;
- Oferi feedback echipelor comerciale ale Agricover Credit IFN și/sau Agricover Distribution SA referitor la stadiul solicitărilor de utilizare credite și/sau a comenzilor prin finanțare;
Întreaga echipă de finanțare te încurajează permanent să te implici în:
- Participarea la activitățile de parametrare și dezvoltări informatice legate de aplicația de gestiune;
- Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții;
- Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor departamentului, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.
Raportează către: Director Operațional