Ofițer Carduri
Nivel carieră:
Middle (2-5 ani), Senior (> 5 ani)
Tip job:Full time
Locație job:București
Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.
Poziția de Ofițer Carduri ți se potrivește dacă ai:
- Experiență anterioară în domeniul serviciilor financiare, minim 3 ani experiență în gestionarea cardurilor sau operațiunilor bancare;
- Cunoștințe solide despre sistemele și procesele de carduri bancare;
- Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;
- Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a respecta termenele limită;
- Orientare spre rezolvarea problemelor și abilități bune de analiză;
- Cunoștințe de Microsoft Office;
- Cunoștințe de limba engleză (nivel mediu);
- Abilități excelente de comunicare verbală și în scris;
- Respectarea standardelor de etică profesională și confidențialitate;
- Flexibilitate și adaptare într-un mediu de lucru dinamic.
Ca Ofițer Carduri ai următoarele responsabilități:
- Monitorizarea si gestionarea activităților specifice cardurilor: verificare solduri, deblocare cod PIN, verificare carduri reținute de ATM, activare / inactivare carduri, blocare card pierdut / furat / fraudă, închidere și distrugere carduri, soluționări reclamații clienți;
- Gestionarea cererilelor clienților cu privire la cardurile deținute și implementarea și/sau distribuirea către departamentele responsabile;
- Monitorizarea și menținerea relațiilor cu Procesatorul și Emitentul;
- Monitorizarea procedurilor zilnice de settlement;
- Gestionarea sistemului de raportări specifice în relație cu Procesatorul, Emitentul și alte autorități specifice;
- Implicarea in actulizarea procedurilor interne si participarea activa la proiecte privind activitatea de carduri;
- Colaborarea directa cu alte departamente pentru soluționarea cererilor clienților și/sau investigarea tranzacțiilor specifice;
- Identificarea și raportarea activităților suspecte sau frauduloase legate de cardurile emise, în conformitate cu politicile și procedurile de securitate;
- Respectarea reglementărilor și standardelor legale și de conformitate referitoare la carduri bancare;
- Implicarea în evaluarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și procedurilor operaționale pentru a optimiza eficiența și calitatea serviciilor oferite clienților.
Raportează către: Director Financiar