Ofițer Carduri

Nivel carieră:

Middle (2-5 ani), Senior (> 5 ani)

Tip job:

Full time

Locație job:

București

Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.

Poziția de Ofițer Carduri ți se potrivește dacă ai:

  • Experiență anterioară în domeniul serviciilor financiare, minim 3 ani experiență în gestionarea cardurilor sau operațiunilor bancare;
  • Cunoștințe solide despre sistemele și procesele de carduri bancare;
  • Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;
  • Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a respecta termenele limită;
  • Orientare spre rezolvarea problemelor și abilități bune de analiză;
  • Cunoștințe de Microsoft Office;
  • Cunoștințe de limba engleză (nivel mediu);
  • Abilități excelente de comunicare verbală și în scris;
  • Respectarea standardelor de etică profesională și confidențialitate;
  • Flexibilitate și adaptare într-un mediu de lucru dinamic.

 

Ca Ofițer Carduri ai următoarele responsabilități:

  • Monitorizarea si gestionarea activităților specifice cardurilor: verificare solduri, deblocare cod PIN, verificare carduri reținute de ATM, activare / inactivare carduri, blocare card pierdut / furat / fraudă,  închidere și distrugere carduri, soluționări reclamații clienți;
  • Gestionarea cererilelor clienților cu privire la cardurile deținute și implementarea și/sau distribuirea către departamentele responsabile;
  • Monitorizarea și menținerea relațiilor cu Procesatorul și Emitentul;
  • Monitorizarea procedurilor zilnice de settlement;
  • Gestionarea sistemului de raportări specifice în relație cu Procesatorul, Emitentul și alte autorități specifice;
  • Implicarea in actulizarea procedurilor interne si participarea activa la proiecte privind activitatea de carduri;
  • Colaborarea directa cu alte departamente pentru soluționarea cererilor clienților și/sau investigarea  tranzacțiilor specifice;
  • Identificarea și raportarea activităților suspecte sau frauduloase legate de cardurile emise, în conformitate cu politicile și procedurile de securitate;
  • Respectarea reglementărilor și standardelor legale și de conformitate referitoare la carduri bancare;
  • Implicarea în evaluarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și procedurilor operaționale pentru a optimiza eficiența și calitatea serviciilor oferite clienților.

 

Raportează către: Director Financiar