Responsabil Execuție Contracte

Nivel carieră:

Middle (2-5 ani)

Tip job:

Full time

Locație job:

București

 

Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.

 

Rolul de Responsabil Execuție Contracte ți se potrivește dacă ai:

  • Interes de dezvoltare în domeniu;
  • Experiență pe o poziție similară;
  • Studii universitare;
  • Cunoaștere bună a MS Office și SAP;
  • Gândire analitică, claritate, concizie;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
  • Integritate și receptivitate;
  • Atitudine prietenoasă și politicoasă;
  • Initiativă, responsabilitate, lucru în echipă;
  • Viteză de reacție și abilități de organizare.

 

Responsabilitățile rolului vizează:

  • Urmărirea comenzilor de vânzare în baza carora creează comenzile de aprovizionare în SAP pentru comenzile cu livrare directă la client.
  • Transmiterea și monitorizarea comenzilor de aprovizionare în relația cu furnizorii.
  • Urmărirea execuției comenzilor de aprovizionare din SAP către depozitele Agricover.
  • Actualizarea zilnică a statusului de livrare al comenzilor de achiziție în SAP.
  • Verificarea cu responsabilul de politică comercială/ manager categorie comenzilor de achiziție în urma facturilor primite de la furnizor.
  • Identificarea comenzilor din sistem livrate și în baza documentelor primite și realizează facturarea către client.
  • Avizarea și confirmarea recepțiilor de marfă în depozite.
  • Transmiterea documentelor aferente livrării către depozit (avize și certificate).
  • Gestionarea comenzilor de retur și avizarea camionului la încărcare și la descărcare.
  • Eliberarea deficitului pentru produsele cu termen de valabilitate mai mic de 2 sezoane, în urma confirmării primite de la manager categorie/planificare/director tehnic.
  • Comunicare promptă și coerentă cu echipa de planificare în vederea unei bune execuții a comenzilor de aprovizionare.
  • Realizarea de rapoarte specifice care ajută la urmărirea centralizată a comenzilor de achiziție.

 

Echipa te încurajează permanent să te implici în:

  • Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții.
  • Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor operaționale, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.

 

Raportează către Manager Planificare și Execuție Contracte