IT Project Manager – Abatorul Periș

Pentru Unitatea de Procesare Carne de la Niculești-Periș căutam un IT Project Manager competent şi interesat să se alăture echipei noastre.

Viitorul coleg/ă asigură managementul de proiect și suportul pentru pentru implementarea diverselor aplicații software la nivel de companie, atât față de clientul intern cât și față de vendori. Propune Politica de IT. Propune și participă activ la stabilirea fluxurilor pentru procesele companiei, întocmește manualele proiectelor realizate și actualizează cele existente. Organizează programe de training departamentelor care solicită acest lucru și ori de câte ori situația o cere.

Abatorul procesează săptămânal peste 9.500 de capete (porc) și are o echipă de peste 550 de oameni. Unitatea de producție face parte din grupul Agricover din 2015, grup românesc cu 20 ani de activitate în agricultură și zootehnie.

Responsabilități

  • Asigură management de proiect pentru implementarea si dezvoltarea viitoarelor și actualelor sisteme informatice atât în zona gestiunii proceselor cât și în zona de raportare cum ar fi: SAP ERP, BI Qlik Sense, integrare cu EDI, Bringo, Glovo etc;
  • Întocmește și/sau validează documentația specifică de implementare: caiet de sarcini, business blue-print, minutele întâlnirilor etc;
  • Participă la executarea și documentarea testelor necesare până la go-live și post go-live;
  • Oferă asistență în integrarea componentelor aplicației;
  • Colaborează strâns cu echipa de proiect și utilizatorii pentru respectarea cerințelor stabilite;
  • Supervizează dezvoltarea, suportul și întreținerea software-ului pe care îl administrează;
  • Organizează training intern;
  • Oferă suport în definirea necesităților de noi rapoarte și în testarea rapoartelor noi dezvoltate;
  • Oferă suport angajaților companiei în definirea cerințelor de modificare a software-ului administrat;
  • Formalizează cerințele de modificare a software-ului;
  • Dezvoltă manuale de utilizare pentru sistemele folosite și asigură actualizarea lor;
  • Dezvoltă și menține workflow-urile pentru sistem;
  • Implementează politicile de securitate pentru software-ul administrat;
  • Contribuie la crearea politicilor IT ale companiei.

Cerințe

  • Experiență minim 5 ani pe un post similar;
  • Experiență în implementarea de ERP, CRM, BI;
  • Cunoștințe de Analiză de sistem;
  • Baze de date: MS SQL Server, Oracle;
  • Raportare: Reporting Services / T-SQL;
  • Microsoft Office (Word, Excel, Visio, Project) – 2000, 2003;
  • Cunoștințe SAP (reprezinta avantaj);
  • Studii superioare de specialitate (ASE Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatica Economică) sau alte studii în echivalent (certificări, atestate, etc.);
  • Master în specialitatea Sisteme Informatice pentru Managementul Proceselor Economice reprezintă avantaj;
  • Capacitate de decizie şi bune abilităţi de comunicare;
  • Organizare și orientare către soluții, initiațivă, responsabilitate, integritate, lucru în echipa și organizare.

Raportează către: Director General Adjunct

Așteptam cu interes aplicația dvs. pe adresa de email: recrutare@agricover.ro.

 

Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de Agricover în scopul recrutării de personal, având ca temei interesul său legitim de a angaja candidați care să corespundă abilităților personale și profesionale stabilite de acesta. Termenul de păstrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului considerăm ca ați luat la cunoștința de informațiile comunicate anterior. Vă aducem la cunoștință că în orice moment vă puteți retrage consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa recrutare@agricover.ro. Vom lua în considerare orice solicitări sau plângeri pe care le primim și vă vom transmite un răspuns în timp util. Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, puteți înainta plângerea către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România.