Office Assistant – București, Part-time

Ești la început de drum și îți dorești un job part-time, cu program flexibil? Dacă răspunsul este da, atunci poziția de Office Assistant ți se potrivește.

Rolul poziției vizează:

  • Implicarea în activitățile specifice departamentului Administrativ;
  • Suport în transmiterea documentelor și informărilor către partenerii de afaceri;
  • Preluarea apelurilor telefonice;
  • Primirea vizitatorilor și îndrumarea acestora;
  • Suport în procesul de achiziție non-marfă și gestiune echipamente de lucru.

Responsabilități:

  • Se implică în organizarea şi asigurarea fluxului documentelor și al informațiilor între firmă și partenerii de afaceri ai companiei, precum și între departamente;
  • Oferă suport la transmiterea documentelor și informărilor către partenerii de afaceri utilizând mediile agreate;
  • Se implică în organizarea evenimentelor și deplasărilor în teritoriu și în afara țării;
  • Primește oaspeții și partenerii externi;
  • Redirecționează email-urile primite și transmite diverse informări interne;
  • Preia apelurile tefefonice;
  • Rol activ în achiziționarea eficientă de produse și servicii (papetărie și consumabile diverse);
  • Inițiază și urmărește comenzile de achiziții;
  • Urmărește și verifică conformitatea facturilor pentru produsele comandate;
  • Organizează evidența comenzilor interne, a aprobărilor necesare demarării achiziției și a comenzilor către furnizori.

Cerințe

  • Studii medii/superioare în curs sau finalizate;
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
  • Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală;
  • Atitudine deschisă și prietenoasă;
  • Comportament politicos și o atitudine pozitivă.

Raportează către: Manager Administrativ Agricover Grup

 

Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de Agricover în scopul recrutării de personal, având ca temei interesul său legitim de a angaja candidați care să corespundă abilităților personale și profesionale stabilite de acesta. Termenul de păstrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului considerăm ca ați luat la cunoștința de informațiile comunicate anterior. Vă aducem la cunoștință că în orice moment vă puteți retrage consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa recrutare@agricover.ro. Vom lua în considerare orice solicitări sau plângeri pe care le primim și vă vom transmite un răspuns în timp util. Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, puteți înainta plângerea către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România.