Responsabil Execuție Contracte

Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.

Acest rol ți se potrivește dacă ai:

  • Interes de dezvoltare în domeniu;
  • Experiență pe o poziție similară;
  • Studii universitare;
  • Cunoaștere bună a MS Office și SAP;
  • Gândire analitică, claritate, concizie;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
  • Integritate și receptivitate;
  • Atitudine prietenoasă și politicoasă;
  • Initiativă, responsabilitate, lucru în echipă;
  • Viteză de reacție și abilități de organizare.

Responsabilitățile rolului vizează:

  • Urmărirea execuției comenzilor de aprovizionare din SAP către depozitele Agricover și pentru livrarea directă de la furnizor.
  • Actualizarea zilnică a statusului de livrare al comenzilor de achiziție în SAP.
  • Gestionarea comenzilor de achiziție în urma facturilor primite de la furnizor.
  • Identificarea comenzilor din sistem livrate.
  • Trasnmiterea setului complet de documente către execuție contracte distribuție în vederea facturării către client.
  • Avizarea și confirmarea recepțiilor de marfă în depozite.
  • Transmiterea documentelor aferente livrării către depozit (avize și certificate).
  • Gestionarea comenzilor de retur și avizarea camionului la încărcare și la descărcare.
  • Eliberarea deficitului pentru produsele cu termen de valabilitate mai mic de 2 sezoane, în urma confirmării primite de la directorul tehnic.
  • Comunicare promptă și coerentă cu echipa de planificare în vederea unei bune execuții a comenzilor de aprovizionare.
  • Realizarea de rapoarte specifice care ajută la urmărirea centralizată a comenzilor de achiziție.

Echipa te încurajează permanent să te implici în:

  • Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții.
  • Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor operaționale, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.

Raportează către Manager Planificare și Execuție Contracte

Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de Agricover în scopul recrutării de personal, având ca temei interesul său legitim de a angaja candidați care să corespundă abilităților personale și profesionale stabilite de acesta. Termenul de păstrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului considerăm ca ați luat la cunoștința de informațiile comunicate anterior. Vă aducem la cunoștință că în orice moment vă puteți retrage consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa recrutare@agricover.ro. Vom lua în considerare orice solicitări sau plângeri pe care le primim și vă vom transmite un răspuns în timp util. Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, puteți înainta plângerea către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România.