Responsabil Vânzări Online – Abatorul Periș

Pentru Unitatea de Procesare Carne de la Niculești-Periș căutam un Responsabil Vânzări Online competent şi interesat să se alăture echipei noastre. Scopul poziției sale vizează gestionarea vânzărilor prin canalele online.

Responsabilități:

  • Stabilirea produselor listate în canalele online.
  • Colaborarea cu echipa de marketing Periș pentru poze site și specificații, oferind informații relevante și corecte despre produsele comercializate.
  • Gestionarea contractelor cu partenerii și acordarea suportului operațional în derulare.
  • Actualizarea și promovarea produselor online, actualizarea prețurilor și a beneficiilor produselor.
  • Introducerea de conținut nou pentru promoții, noutăți din domeniu: produse, soluții etc.
  • Verificarea periodică a informațiilor afișate online și corectarea lor, menținând o bună și clară informare asupra produselor, prețurilor și promoțiilor listate.
  • Preluarea, înregistrarea, confirmarea și gestionarea corectă și promptă a comenzilor efectuate telefonic și online pentru Express Periș.
  • Oferirea de suport telefonic și electronic clienților Periș Express.
  • Menținerea legăturii cu magazinul de la unitate și cu departamentele logistică și producție.
  • Monitorizarea stocurilor de produse și procesarea modificărilor ca urmare a comenzilor primite.
  • Verificarea și procesarea retururilor clienților.
  • Gestionare vânzări, stocuri, încasări și verificarea cu fiecare partener a livrărilor efectuate, valori, volume zilnice.
  • Promovarea organizației și a produselor în mediul online prin identificarea canalelor, inițierea și menținerea parteneriatelor, realizare de strategii și campanii.
  • Gestionarea resurselor interne și externe în vederea îndeplinirii obiectivelor agreate și a respectării contractelor și termenelor stabilite.
  • Menținerea unei relații comerciale echilibrate cu clienții și firmele de curierat.

Cerințe:

  • 1-2 ani experiență într-un post similar.
  • Expunere anterioară în vânzări (carne/FMCG).
  • Superioare, preferabil studii economice/ marketing.
  • Cunoașterea proceselor de vânzare – cumpărare online.
  • Cunoștințe de marketing digital, SEO.
  • Cunoștințe despre piața alimentară/carne.
  • Abilități de comunicare si negociere.
  • Abilitatea de a lucra autonom.
  • Capacitate de planificare şi organizare.
  • Gândire analitică și sintetică.
  • Capacitatea de a coordona proiecte/parteneri (project management).
  • Curiozitate și inițiativă.
  • Utilizare calculator la nivel foarte bun: MS Office, Internet.

Raportează către: Manager Retail

 

Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de Agricover în scopul recrutării de personal, având ca temei interesul său legitim de a angaja candidați care să corespundă abilităților personale și profesionale stabilite de acesta. Termenul de păstrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului considerăm ca ați luat la cunoștința de informațiile comunicate anterior. Vă aducem la cunoștință că în orice moment vă puteți retrage consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa recrutare@agricover.ro. Vom lua în considerare orice solicitări sau plângeri pe care le primim și vă vom transmite un răspuns în timp util. Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, puteți înainta plângerea către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România.