Agricover – Recunoscut ca Superbrand în România
O recunoaștere a excelenței și inovației în agricultura românească
Ce înseamnă statutul de Superbrand?
Superbrands este o organizație internațională prezentă în peste 90 de țări, care promovează cele mai puternice branduri din diverse domenii. Programul Superbrands România se desfășoară sub egida organizației globale și are ca scop recunoașterea brandurilor remarcabile care contribuie semnificativ la dezvoltarea pieței locale și la construirea unei societăți moderne.

De ce Agricover este un Superbrand?
Agricover este recunoscut ca un brand de referință în agricultura românească datorită angajamentului său pentru:
Inovație – accelerarea transformării digitale a fermelor și introducerea soluțiilor fintech pentru fermieri (card de credit, aplicații digitale).
Sustenabilitate – sprijinirea practicilor agricole responsabile, investiții în eficiență fermelor din România.
Parteneriat – relații solide și de durată cu peste 10.000 de fermieri, furnizori și instituții financiare.
Integritate – standarde înalte de guvernanță corporativă, etică în afaceri și responsabilitate financiară.
Superbrands este o organizație globală înființată în urmă cu 30 de ani, care operează în peste 90 de țări din întreaga lume.
Asemenea tuturor celorlalte programe Superbrans internaționale, Superbrands România este dedicată promovării excelenței în branding, angajându-se să aducă un omagiu brandurilor calificate.
Brandurile care au fost votate cu succes de către membrii Consiliului Onorific Superbrands, compus din 30 de profesioniști (din domeniile management, marketing, comunicare etc.), precum și prin cercetare independentă bazată pe metodologia internațională Superbrands, pot intra în programele Superbrands, în urma procesului de selecție. Participarea în program se face exclusiv pe bază de invitație.
Pentru ediția actuală a programului, Superbrands România a desemnat IPSOS Research România pentru realizarea cercetărilor în rândul consumatorilor și în mediul de afaceri.
Pentru Programul Superbrands România 2024-2025, în Cercetarea Business, au fost luate în considerare pe lista inițială 807 branduri. În niciun moment al procesului de selecție brandurile nu și-au depus candidatura pentru a fi luate în considerare. În schimb, Superbrands, cu sprijinul Ipsos, a identificat brandurile-cheie din mediul de afaceri care activează în România, din 31 de domenii diferite.
Lista a fost apoi analizată și evaluată de Consiliul Onorific, independent și voluntar, format din experți familiarizați cu brandurile respective, dar care nu aveau nicio legătură comercială cu acestea. Criteriile de validare luate în considerare au fost: Reputație, Încredere, Calitate, Diferențiere pe piață și, mai nou, ESG (Environmental, Sustainability and Governance). Scorurile acordate de Consiliu au fost centralizate și ordonate în funcție de medie, la nivelul fiecărei categorii.
Agricover este recunoscut ca Business Superbrand în categoria Agribusiness in Programul Superbrands 2024-2025
Brandurile sunt evaluate pe baza următoarelor criterii:
-
Reputație: Percepția pozitivă și consecventă în rândul consumatorilor.
-
Încredere: Nivelul de încredere pe care consumatorii îl au în brand.
-
Calitate: Standardele ridicate ale produselor sau serviciilor oferite.
-
Diferențiere: Capacitatea brandului de a se distinge pe piață.
-
Sustenabilitate (ESG): Începând cu ediția 2024-2025, criteriile de mediu, sociale și de guvernanță au fost incluse în evaluare, reflectând angajamentul brandurilor față de practici responsabile.
Agricover este mai mult decât un furnizor de produse și servicii – este un catalizator pentru dezvoltarea fermierilor români și un susținător al tranziției către o agricultură modernă și durabilă.